duminică, 13 decembrie 2009

Rugăminţi la voi, cititorii blogului

Am văzut că mulţi dintre voi nu sunt familializati cu unele chestii de pe aici, aşa că ne-am gândit să vă dăm o mână de ajutor. Nu trebuie să vă ruşinaţi acuma, toţi am fost cândva la început şi nu am ştiut ce este ăla RSS, dar cu timpul am evoluat pentru că unii au fost amabili şi ne-au învăţat, şi-au rupt din timpul lor şi ne-au explicat, iar acum ne propunem să facem acelaşi lucru, astfel ajutând la rândul nostru.

 1. În primul rând, am observat că unii dintre voi nu se prea descurcă cu formularul de comentarii. Cei mai mulţi dintre voi, nu cred că deţin un cont google, aşa că vă rămân două opţiuni de folosire: Anonim şi Nume/Adresă.
  •  Anonim - îl puteţi folosi pentru ca să rămâneţi anonim.
  •  Nume/Adresă - chiar dacă nu deţineţi o adresă web, puteţi să completaţi câmpul cu hi5-ul vostru sau îl puteţi lăsa necompletat. Doar numele este de ajuns. Preferăm să vă semnaţi comentariile, doar ca să ştim şi noi cu cine stăm de vorbă. Este destul de complicat pentru cineva care vrea să le răspundă la comentarii unor "Anonimi" în număr de 5-6. Vă daţi seama că trebuie să fie foarte atent cel care vrea să înceapă un dialog, şi să se adreseze cui trebuie. Nu vrem să se creeze anumite confunzii între discuţii, între diferite persoane şi de asta preferăm să vă semnaţi comentariile. Eu zic că sunt câteva motive bine întemeiate să faceţi acest lucru, iar în final ... se merită să ne ascundem când ne exprimăm ideile? Este o ţară liberă, iar noi ne simţim obligaţi să vă respectăm ideile şi păreril, indiferent de tenta lor.
 2. Am primit foarte multe întrebări pe messenger despre: "cum să mă abonez şi eu la blogul vostru?". Păi, există două posibilităţi de a te abona la blogul nostru. Prima posibilitate este prin RSS Feed, iar a doua prin e-mail.
  • Prin RSS Feed te poţi abona doar dacă doreşti să citeşti conţinutul nostru online printr-un program de specialitate (ex: FeedReader sau GoogleReader). Dacă doriţi să aflaţi mai multe, vă invităm să citiţi acest tutorial. Presupunând că sunteţi familializati cu toate acestea, vă puteţi abona la RSS accesând link-ul din sidebar (partea dreaptă a blogului) sau aici: Abonează-te prin RSS Feed
  • Prin E-Mail, este mult mai uşor, atât pentru noi cât şi pentru voi. Facilităţile de a te abona prin e-mail: primeşti articolele pe mail într-un timp real, cu câteva minute după ce noi le-am publicat. Acest timp poate dura, maxim până la o oră, însă oricum totul depinde de conexiunea voastră la internet. După cum vă spuneam, dacă alegeţi să vă abonaţi la feed-ul blogului prin e-mail, nu trebuie să mai vizitaţi această pagină, ci puteţi citi articolele direct din e-mailul vostru. Dacă doriţi să vă abonaţi prin e-mail, puteţi accesa link-ul din sidebar sau aici: Abonează-te prin E-mail. De asemenea, ne-am gândit să venim în sprijinul vostru, pentru a nu mai complica lucrurile, aşa că dacă vreţi să vă abonaţi prin e-mail, tot ce trebuie să faceţi e să vă introduceţi mailul în câmpul de mai jos şi să apăsaţi butonul: "Abonează-mă".
Introdu adresa ta de mail în câmpul de mai jos şi apasă butonul "Abonează-mă":



Sper că cu acest articol am lămurit toate problemele, însă dacă întâmpinaţi altele sau mai aveţi ceva nelămuriri, nu ezitaţi să ni le spuneţi printr-un comentariu. Vă Mulţumim!

2 comentarii:

Şerban Lupu spunea...

Doamne, Stefan, tu chiar ai talent! Sa scrii in continuare! :)

Anonim spunea...

sa inteleg ca si tu ai nelamuriri ?! multumesc.

Trimiteți un comentariu